Fullt upp!!!!

Hinner inte göra någonting för stunden sen jag började jobba + att det är Alvens inskolning mitt i allt... men kul är det =)
Har invigning på fredag så det blir långa dagar nu... igår jobbade vi från 8-19,30... då var man ganska mör.. men våra underbara chefer gav oss kräftskiva efteråt =)... idag skulle vi väl jobbat likalänge.. men jag hade feber måndag kväll eller ja hela dagen tror jag.. gick på alvedon =(... så idag har jag varit hemme och i morgon är det påt igen kl 8... massa att göra.

Alvas inskolning har gått jättebra.. hon e så duktig min lille skrutt och har lärt sig massor redan =)

Här kommer lite bilder på mammas älskling =)




Det får räcka för denna gång.. skriver när jag får någon minut över =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Min Alva har en likadan brun-rosa tröja som din Alva :D

2007-08-30 @ 15:26:24
URL: http://insanity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0