Syr syr syr =)

Nu håller jag på att sy för fulla muggar... har lite ont i ryggen, he he... har iallafall klippt ut 8 tröjor/tunikor i stl 100... 2 st är nu helt färdiga.. så nu är det bara 6st kvar då, ha ha... sen får ni se dem.
Första tjing har J mamma till Alvas sysslingar =) Annars växer väl Alven i tälten någongång.. =) =)

Sen har Alva blivit helt underbar igen.. har slutat slåss.. nu ska min älskling sitta i knät och kramas istället, underbart =)

Sen har det väl inte hänt så mycket mer spännande.. det regnar och regnar och regnar =(

Kram på er =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh så spännande. Vad roligt det skall bli att få se vad det blir. Vi går på semster nästa vecka, skall bli så skönt.
Vad gott Alvis har blivit gosig, så mysigt. Igår sa Klara till mig lite blygt att jag var snygg vid frågan om jag var fin i det jag hade på mig. Sen fick jag en go kram och puss.
Kram

2007-07-03 @ 15:05:08
URL: http://jonnas-blog.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Så härligt! Krama Alva från oss också.
Kramar Lisa o Nenne

2007-07-03 @ 17:24:18
Postat av: Jessica

Jonna
E snart färdig med den 4, riktigt roligt detta =) =).. så på torsdag e nog alla färdiga =)
Härligt med semester.. blir det något skoj eller bara jobb med altan??
Nämen va sött, du vet väl att barn aldrig ljuger *ler*
Kram

2007-07-03 @ 22:52:19
URL: http://skruttisalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0