Tillökning i familjen =)

Japp jag och Alven har fått tillökning vid namn Nino, fast enligt Alva heter han Nina, ja ni förstår ju stackars undis får väl identitesproblem under uppväxten *asg*



Och Alva bara växer och växer, tömde hennes garderob på urväxta +sommarkläder idag, blev ganska tomt =(




Tiden bara går, alldeles för fort.. man hänger ju inte med =(
Vintern är ju i princip här, vinterkläderna och allt är ju nästan färdigt iallafall, behöver en tjock mössa till te Alven, tjocka strumpor ett par fårskinnstofflor till dagis och en lammfäll till vagnen. Sen hoppas jag att jag inte glömt något, fast detta får vänta tills nästa månad så jag hoppas att det inte blir full snöstorm, ha ha =)

Japp och fundera på julklappar måste man ju också göra, är ju bara 2 löner till julafton *chockad*. Jag vet iallafall en del saker som Alven behöver och mamma har ju redan sagt *härligt*, så det är nog bara Alvas sysslingar och morbror som jag inte vet =)

Kramar till er alla =)

Kommentarer
Postat av: Lisa Olander

Du får be Alva skriva önskelista till tomten!

2007-10-29 @ 18:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0